You need to enable JavaScript to run this app.

سالن کاشت ناخن در اصفهان

کاشت ناخن و ترمیم ناخن بانوان
ژلیش ناخن
پدیکور
مانیکور
5.0(8 نفر)

محله سیچان, توحید میانی, توحید میانی

 کاشت ناخن سالن زیبایی الناز دهقانزاده - بهترینو
 کاشت ناخن سالن زیبایی الناز دهقانزاده - بهترینو
5.0(7 نفر)

اصفهان ٬ میدان آزادی (دروازه شیراز) ٬ خیابان چهار باغ بالا ٬ مجتمع تجاری اداری اوسان

 کاشت ناخن مرکز آکادمی cip اکستنشن مژه سارا قیطانی - بهترینو
 کاشت ناخن مرکز آکادمی cip اکستنشن مژه سارا قیطانی - بهترینو
مشاهدهٔ همه
4.9(12 نفر)

دروازه شیراز ٬ اول سعادت اباد ٬ مجتمع پورپونه ٬ بلوک دوم ٬ طبقه اول ( رو به رو مترو بی آرتی ٬ دسترسی آسان )

آموزشگاه و سالن مراقبت و زیبایی مریم عمادی : آموزش و خدمات تخصصی ناخن ،مژه ٬ اصلاح و ابرو ، کراتین ،رنگ ولایت،فیبروز ابرو
 کاشت ناخن آموزشگاه و سالن زیبایی مریم عمادی - بهترینو
 کاشت ناخن آموزشگاه و سالن زیبایی مریم عمادی - بهترینو
مشاهدهٔ همه
ثبت رایگان کسب‌و‌کار در بهترینو
5.0(8 نفر)

محله سیچان, توحید میانی, توحید میانی

ارائه کلیه خدمات زیبایی با برترین متریال و گارانتی ۱۰۰ درصد
5.0(1 نفر)

اصفهان، محله ملک شهر، شهید مطهری - ملکشهر خیابان مطهری بعد از سه راه مهدیه بن بست ۳۲(ارشاد)جنب باشگاه بدنسازی

کاشت ناخن ملکشهر
مشاهدهٔ همه
5.0(7 نفر)

اصفهان ٬ میدان آزادی (دروازه شیراز) ٬ خیابان چهار باغ بالا ٬ مجتمع تجاری اداری اوسان

اکستنشن مژه ٬ اکستنشن ابرو ٬ لیفت و لمینت مژه ٬ لیفت ابرو
مشاهدهٔ همه
5.0(2 نفر)

سپاهان شهر میدان توحید بهار یک

آیا دنبال یک ناخن کار حرفه ای وبا تجربه هستید؟در خدمت شما هستیم با بیش از ۳سال تجربه کاشت ومانیکور ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم
مشاهدهٔ همه
(بدون نظر)

اصفهان، محله مهدی آباد، ورزشگاه - بهارستان شرقی بلوار ورزشگاه نبش کوچه فردوس سالن زیبایی الناز کبیری

کاشت مژه و ناخن، اکستنشن مژه و مو ،رنگ و لایت،میکاپ وشنیون، ماساژ درمانی و ریلکسی، میکروپیگمنتیشن ،لیفت و لمینت مژه و ابرو، ارایشگاه زنانه
مشاهدهٔ همه
(بدون نظر)

اصفهان، محله مسجد سید، مسجد سید - محدود دروازدولت

آموزش صفر تا صد کاشت ناخن متریال پودر و ژل همراه با آموزش عکاسی و ورود شما به بازار کار همراه با مدرک فنی و حرفه ای
(بدون نظر)

محله مسجد سید, میرداماد, میرداماد

اموزش و ارائه کلیه خدمات ناخن دست و پدریکور و پارافین درمانی
مشاهدهٔ همه
(بدون نظر)

اصفهان، محله مهدی آباد، دانش - بعد از چهارراه دانش مجتمع ارشیا جنب کافه کاکتوس طبقه اول واحد ۴

خدمات ناخن کاشت ترمیم لمینت ژلیش مانیکور با بهترین متریال و تخفیف ویژه به مناسبت عید
(بدون نظر)

اصفهان، زینبیه شهرک امام خمینی

کلیه خدمات بصورت تخصصی در زمینه های مختلف ارائه می شود
(بدون نظر)

اصفهان، مولوی - خیابان مولوی رو ب روی کوچه 42بن بست شهید احمد زاده

خدمات و آموزش خدمات کفسابی و پدیکور درمانی پارافین تراپی پا ژلپولیش کاشت ژل کاشت پودر استحکام سازی(لمینت) ترمیم کاشتهای ژورنالی
مشاهدهٔ همه
(بدون نظر)

اصفهان، محله ملک شهر، شهید مطهری

کاشت ناخن
(بدون نظر)

اصفهان، محله سیچان - توحید میانی خیابان رسالت

کاشت ناخن و پدیکور و پارافین
(بدون نظر)

اصفهان، آتشگاه چهارراه صارمیه

شما شاهکار خلقت هستید,ما پیشرفته ترین خدمات ناخن رابا بهترین متدروزدنیاوبهترین مواد به شماارائه می‌دهیم،
(بدون نظر)

اصفهان، محله شیخ طوسی، لاله جنوبی

آموزش و ارائه خدمات کاشت ناخن کاشت ژل استحکام سازی ناخن طبیعی(لمینت) ژلپولیش ناخن طبیعی(ژلیش) مانیکور ریموو طراحی سالنی و...
(بدون نظر)

اصفهان، محله باغ زرشک، چهار باغ بالا - اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، ک۱۶، پلاک ۱۰

آکادمی تخصصی ناخن با تضمین کیفیت کار
1.0(1 نفر)

اصفهان - مرداویج - فرایبورگ - کوچه۲۰ - پلاک۹

(بدون نظر)

اصفهان، وحید - روبه روی بستنی سلطان وحید

4.0(4 نفر)

اصفهان، لاهور - لاهور،نبش خیابان شیخ صفی غربی،ساختمان آوا

مشاهدهٔ همه
(بدون نظر)

اصفهان، جاده ذوب آهن، بلوار کشاورز، خیابان وحید

سالن زیبایی، ارایشگاه زنانه

صاحب کسب و کار هستید؟

کسب و کار خود را به صورت رایگان در بهترینو ثبت کنید.

افزایش درآمد
افزایش مشتری
جایگاه اول در گوگل
1
2
...
5

بهترین مرکز کاشت ناخن در اصفهان

این روزها کاشت ناخن به یکی از خدمات زیبایی پر طرفدار در سراسر ایران تبدیل شده است. خانم‌های اصفهانی نیز جز آن دسته از افرادی هستند که علاقه دارند همواره ناخن‌های زیبا و سوهان کشیده‌ای داشته باشند. از این رو ساکنین این شهر به دنبال بهترین مراکز کاشت ناخن هستند اما با توجه به بزرگی شهر و تعدد سالن زیبایی در اصفهان ممکن است انتخاب یک مرکز کاشت ناخن کمی دشوار باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم شما را در یافتن بهترین مرکز کاشت ناخن در اصفهان راهنمایی کنیم. اما بهتر است قبل از هر چیز ویژگی‌های یک مرکز کاشت ناخن خوب را از نظر کاربران سایت آرایش دات بست بررسی کرده و با انواع خدمات ارائه شده در این مراکز آشنا شویم.

انواع خدمات ارائه شده در مراکز کاشت ناخن اصفهان:

توجه داشته باشید که خدمات زیبایی ناخن تنها به کاشت ختم نمی‌شود بنابراین قدم اول برای انتخاب یک مرکز زیبایی ناخن در اصفهان این است که شما بدانید چه نوع خدماتی نیاز دارید. در ادامه به معرفی چند مورد از پرطرفدارترین خدمات ناخن می‌پردازیم.

مانیکور:

مانیکور یک متد برای مراقبت و جوان‌سازی دست است. در این روش دست‌های شما با استفاده از ماسک یا کوکتل‌های مخصوص آبرسانی شده و سپس پوست‌های خشک و مرده اطراف ناخن جدا می‌شود. پس از آن ناخن‌ها سوهان‌کشی شده و شکل داده می‌شود. این روش بیشتر به جوانسازی دست‌ها با استفاده از رسیدگی و تقویت پوست و ناخن شما تاکید دارد. البته بعد از مانیکور شما به انتخاب خود می‌توانید از لاک یا دیگر خدمات زیبایی ناخن نیز استفاده کنید.

پدیکور:

پدیکور نیز مانند مانیکور یک فرآیند مراقبت زیبایی است با این تفاوت که این فرآیند بر روی پا‌های شما انجام می‌شود. در این روش پوست‌های مرده و زبر پا‌ها لایه‌برداری شده و اطراف ناخن‌ها تمیز و مرتب می‌شوند. برای این کار پاهای شما ابتدا برای مدتی در کوکتل انتخابی خودتان قرار گرفته و نرم می‌شود. سپس پوست‌های مرده با استفاده از ماساژ یا ابزار‌های مخصوص جدا می‌شوند. مشابه مانیکور بعد از پدیکور نیز می‌توانید از انواع لاک یا کاشت برای زیباتر شدن پاهای خود استفاده کنید.

لاک ساده:

بر خلاف باور عموم لاک‌های معمولی با ماندگاری پایین نیز در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لاک‌ها اغلب مصرف خانگی دارند اما یک ناخن کار حرفه‌ای با ظرافت و دقت بیشتری می‌تواند ناخن‌های شما را لاک زده یا طراحی کند. این روش می‌تواند گزینه مناسبی برای خانم‌هایی که به هر دلیل نمی‌خواهند از کاشت ناخن استفاده کنند، باشد.

ترمیم و تقویت ناخن:

در صورتی که ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای دارید می‌توانید از خدمات مراقبتی که در برخی از مراکز کاشت ناخن ارائه می‌شود استفاده کنید. در این روش ناخن‌های شما با استفاده از روغن یا کرم‌های خاص تقویت شده و در صورت لزوم با استفاده از مواد خاص ترمیم می‌شود. البته برای ترمیم ناخن‌های خود نیاز است که از مواد تقویتی به مدت طولانی‌تر استفاده کنید.

انواع روش‌های کاشت ناخن در اصفهان:

همانطور که می‌دانید کاشت ناخن با استفاده از روش‌ها و مواد مختلفی انجام می‌شود. از این رو بهتر است برای تشخیص راحت‌تر انواع کاشت و ترمیم ناخن با تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید.

کاشت قالبی:

این روش از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ناخن است و احتمالا آن را با نام ناخن مصنوعی می‌شناسید. در این روش ناخن قالبی از قبل آماده شده با استفاده از چسب مخصوص روی ناخن‌های شما چسبانده می‌شود. این روش کاشت احتیاجی به سوهان‌کشی ندارد و در زمان بسیار کمی قابل انجام است. البته کاشت قالبی به دلیل ماندگاری پایین و تنوع محدود اشکال آن، امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و می‌توان گفت روش منسوخ شده‌ای است. اما گاهی بنا به درخواست افراد ممکن است از آن استفاده شود.

کاشت پودری:

در این روش ناخنکار با استفاده مایع مونومر (لیکوئید) به پودر اکریلیک (پودر مخصوص کاشت ناخن) روی ناخن شما شکل داده و یک لایه به آن اضافه می‌کند. سپس مواد با استفاده از سوهان به فرم دلخواه شما درآمده و ناهمواری‌های آن گرفته می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به سرعت بالای و عدم نیاز به دستگاه UV اشاره کرد زیرا کاشت پودر برخلاف کاشت ژل به راحتی در هوای آزاد خشک می‌شود. همچنین ناخن‌های کاشته شده در روش پودری از استقامت و ماندگاری بالایی برخوردارند.

کاشت ژله‌ای:

در کاشت ناخن ژله‌ای از ژل مخصوص برای فرم‌دهی و اضافه‌کردن قد ناخن استفاده می‌‌شود و سپس با استفاده از سوهان، شکل نهایی ناخن را ایجاد می‌‌کنند. برخلاف روش قبلی برای خشک کردن مواد ژله‌ای باید حتما از دستگاه UV استفاده شود. این روش به دلیل سهولت در انجام و مقاومت بیشتر در برابر ضربه به یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ناخن در اصفهان تبدیل شده است.

کاشت میکس:

همانطور که احتمالا از اسم آن پیداست این نوع کاشت با ترکیب هر دو روش پودری و ژله‌ای انجام می‌شود. به همین دلیل کاشت میکس مزایای استفاده از هر دو نوع کاشت را در خود دارد. روش انجام این کاشت به این صورت است که ابتدا پودر کاشت بر روی ناخن شما قرار می‌‌گیرد و بعد از سوهان‌کشی و فرم‌دهی به ناخن، از یک لایه نازک مواد ژل نیز استفاده می‌‌شود. در نهایت نیز ناخن‌ها برای خشک‌شدن داخل دستگاه UV قرار می‌‌گیرند.

چه نوع فرم ناخنی برای ما مناسب است؟

بعد از انتخاب نوع کاشت ناخن نوبت به انتخاب فرم آن می‌رسد. با توجه به این که فرم ناخن هر فرد اشکال گوناگونی دارد، ممکن است هر نوع فرمی برای همه مناسب نباشد. بنابراین بهتر است با انواع فرم کاشت ناخن آشنا شویم . به طور کلی می‌توان گفت که 12 مدل فرم ناخن مختلف وجود دارد که عبارتند از: ناخن گرد - ناخن مربعی - ناخن مربعی/گرد - ناخن بیضی - ناخن بیضی-مربعی - ناخن دشنه‌ای ناخن دشنه‌ای-مربعی - ناخن بالرین/تابوتی - ناخن بادامی - ناخن شیب‌دار - ناخن رژ لب شکل - ناخن ذوزنقه‌ای.

اگر فرم ناخن‌هایتان کوتاه و پهن است، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که انگشتان‌تان را کشیده‌تر نشان دهد. مدل ناخن دشنه‌ای یا بادامی می‌تواند برای شما مناسب باشد اما سعی کنید مدل‌هایی مثل مدل مربعی را انتخاب نکنید. اگر ناخن‌های شما به طور طبیعی بلند هستند، مدل‌های کلاسیک مانند مدل گرد برای دستان شما بسیار جذاب خواهند بود. در صورتی که علاقمند به ناخن‌های کوتاه هستید مدل‌های گرد، مربعی و مربعی-گرد انتخاب‌های شیک و جذابی برای شما خواهند بود. در صورتی که می‌خواهید بلندی ناخن‌هایتان متوسط باشد، مدل‌های بیضی، مربعی-گرد، رژ لبی، گوشه‌دار و ذوزنقه‌ای مناسب شما هستند.

بهترین مرکز کاشت ناخن اصفهان از نظر مردم + آدرس و شماره تماس

با توجه به توضیحات داده شده احتمالا این سوال را مطرح کنید که چطور می‌‌توان لیستی از مراکز کاشت ناخن در اصفهان را مشاهده کرده و در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بدست آورد؟ سایت آرایش با قابلیت سرچ شهری و محله‌ای این امکان را به شما می‌‌دهد تا لیستی از بهترین مراکز کاشت ناخن در اصفهان را مشاهده کرده و با استفاده از اطلاعات تماس با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. سایت آرایش تمام تلاش خود را برای نشر نظرات واقعی کاربران به کار گرفته و این لیست با توجه به رای و نظرات مشتریان قبلی این مراکز مرتب شده است. همچنین در سایت آرایش علاوه بر آدرس، موقعیت مکانی (لوکیشن) مراکز کاشت ناخن نیز در اختیار شما قرار داده شده است تا با استفاده از گزینه‌ مسیریابی به راحتی به موقعیت مکانی مورد نظر دست پیدا کنید.

کاشت ناخن در اصفهان

10 کاشت ناخن برتر در اصفهان بر اساس نظرات کاربران بهترینو + شماره تماس و آدرس به ترتیب عبارتند از آموزشگاه و سالن زیبایی مریم عمادی (امتیاز 4.9)، سالن زیبایی الناز دهقانزاده (امتیاز 5.0)، خدمات کاشت ناخن (امتیاز 5.0)، مرکز آکادمی cip اکستنشن مژه سارا قیطانی (امتیاز 5.0)، مرکز تخصصی ناخن آوا (امتیاز 5.0)، آرایشگاه الناز کبیری اصفهان، آموزش و خدمات ناخن نغمه، اموزش و خدمات کاشت ناخن (شیما)، ناخن کاری نیلوفر و سالن زیبایی تخصصی جانان در اصفهان.

جست‌وجو
دسته‌ها
پروفایل