اسم سالن زیبایی در دبی + لیست سالن زیبایی های لاکچری دبی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲

اسم سالن زیبایی در دبی + لیست سالن زیبایی های لاکچری دبی

انتخاب اسم سالن زیبایی در دبی می‌تواند یک چالش جذاب یا دردسر بزرگ باشد. اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال اسمی زیبا و مدرن هستید، خواندن ادامه این متن را از دست ندهید. در این مقاله ۲۵ مورد از اسم آرایشگاه‌های دبی و لیستی از خدمات آن‌ها آورده شده است.

راه اندازی کسب و کار و انتخاب اسم مناسب با توجه به تنوع اسمی بالا باعث می‌شود که انتخاب اسم برای ما کمی سخت شود و باید تمامی استانداردهای مهم اعم از جذابیت اسم انتخاب شده، تناسب اسم انتخاب شده و  لوکیشن، طراحی لوگوی خلاقانه، انتخاب تم رنگی مناسب با کسب و کار و قابلیت برند‌سازی و تبلیغات معتبر همانند استفاده از سایت بهترینو، داشته باشد.

برای انتخاب اسم از بین آرایشگاه زنانه در دبی به چه نکاتی توجه کنیم؟!

  1. اسم کوتاه و معنادار: اولین قدم برای انتخاب اسم سالن زیبایی این است که حتما اسمی که انتخاب می‌کنیم باید کوتاه و معنادار باشد تا هر فرد با شنیدن اسم آرایشگاه زنانه ما برند ما را در ذهن خود تداعی کند بطور مثال اسم "کوئین لند(queen land)" از دو عبارت کوتاه queen به معنای ملکه و land به معنی سرزمین تشکیل شده است و در سادگی تمام، حس وقار و زیبایی یک ملکه را درون شما به وجد می‌آورد.

  2. قابلیت لوگو شدن اسم انتخابی: در قدم دوم، اسم انتخابی ما باید قابلیت لوگو شدن داشته باشد که در این مورد بهترین راه این است که از یک طراح در این مورد کمک بگیریم تا بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشیم. بطور مثال اگر اسم انتخابی ما butterfly beauty salon (باتر فلای بیوتی سالن به معنای سالن زیبایی پروانه) باشد، می‌توان مانند تصویر زیر علاوه بر نوشتن عبارت butterfly از طراحی یک پروانه نیز استفاده کنیم تا برند ما را در ذهن کاربر ماندگار‌تر کند.
     

اسم سالن زیبایی باترفلای

 

3. انتخاب فضای مناسب و هماهنگی رنگ و سازه با اسم برند: قدم سوم، انتخاب فضای مناسب و هماهنگی رنگ و سازه با اسم انتخابی ما باشد. به عنوان مثال اگر اسم مد نظر ما " کندو " است یکی از بهترین تم‌های رنگی، استفاده از رنگ سفید و زرد یا طلایی و بعضا المان‌های مشکی می‌باشد و در سازه و طراحی داخلی سالن هم میتوان از المان‌های زنبور و کندو هم استفاده کنیم تا مراجعین با دیدن این فضا نام برند ما را به خاطر بسپارند و فراموش نکنند.


4. بررسی آزاد بودن نام دامنه برای ایجاد سایت و تبلیغات: در نظر داشته باشید که دامنه اینترنتی مرتبط با نام انتخابی شما موجود باشد تا بتوانید حضور آنلاین قوی‌تری داشته باشید.

 

banner

بهترین آرایشگاه عروس نزدیک شما

لیست سالن های زیبایی خاص و لاکچری در دبی

  • سالن زیبایی ویتالیتا (vita lita Beauty Salon)

سالنی چند تخصصی با مدیریت خانم طاهره جعفریان می‌باشد. که تمرکز دو چندانی بر لاین خدمات تخصصی مو و میکروبلیدینگ و خدمات ناخن دارد که با خیال راحت می‌توانید در این زمینه ها این سالن را انتخاب و زیبایی چند برابری رو به خودتان هدیه بدید.


1.jpg

 

  • سالن زیبایی آفرینا (afrina beauty salon)

این سالن که از سالن‌های لاکچری اسم آرایشگاه‌های معروف تهران می‌باشد و دارای چند شعبه‌ی دیگر در دبی و شارجه و ونکوور کانادا می‌باشد. آفرینا بصورت تخصصی در همه لاین‌های زیبایی فعالیت دارد و در شینیون و میکاپ عروس تبحر خاصی دارد. پرسنل حرفه ای و سالنی لوکس که صحنه‌های مد و فشن را برای شما تداعی میکند که متوجه گذر زمان در این مکان نمی‌شوید.

  • سالن زیبایی آتی بیوتی (ati beauty)

این آرایشگاه با شعار سالن زیبایی برای زنان قدرتمند توسط خانم عطیه طیبی تاسیس شده است. نام این مرکز برگرفته از نام فاندر همین سالن می‌باشد که یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شهر دبی است.و تخصص اصلی این سالن میکاپ عروس و هیر استایل (hairstyle ) کردن تخصصی می‌باشد.

3.jpg
 

banner

بهترین آرایشگاه‌ زنانه نزدیک شما

  • سالن زیبایی رامی جبلی (rami jabali)

این سالن زیبایی با مدیریت رامی جبلی با سابقه ی بیش از 23 سال فعالیت در زمینه مد و استایلینگ برای سلبریتی ها و مراجعین می‌باشد. این مرکز به صورت تخصصی بر هیرکات و رنگ مو و استایل مو فعالیت دارد و از جمله آپدیت ترین تکنیک ها را به کا می‌گیرد. در صورت تمایل به مراجعه به این مرکز می‌توانید هر زمان که به دبی سفر می‌کنید از قبل نوبت خود را در این مرکز رزرو نمایید.

سالن زیبایی رامی جبلی

  • سالن زیبایی بی بار (Be Bar Blow Dry Bar)

این سالن از جمله سالن‌های لوکس و فانتزی در شهر دبی می‌باشد و از جمله اولین سالن‌های زیبایی آمریکایی در این شهر است. از جمله اصلی‌ترین مراکز تخصصی شینیون مو می‌باشد و به صورت تخصصی مشاوره به شما می‌دهند و مطابق با سلیقه و نظر ایشان می‌توانید به موهای خود حالت دهید.

سالن زیبایی بی بار در دبی

 

20 اسم پیشنهادی برای سالن‌ زیبایی در دبی + معنی

  • Dollhouse dubai (دال هوس به معنای خانه عروسک)

  • Jet set (جت ست): این اصلاح برای افرادی به کار می‌رود که بسیار ثروتمند هستند و به تفریح و گشت و گذار و استراحت می‌پردازد.

  • The white room (وایت روم به معنای خانه سفید)

  • Pastels (پاستلز): پاستل نوعی ابزار برای طراحی و نقاشی می‌باشد و کسی که از آن استفاده میکند حتما باید داری تبحر خاص و دوره دیده باشد.

  • beauty palace (بیوتی پَلیس به معنای قصر زیبایی)

  • The Nest (نِست به معنای لانه ی پرنده)

  • Sweet  beauty salon (سوییت بیوتی سالن به معنای سالن زیبایی شیرین) 

  • Willow beauty salon (ویلو بیوتی سالن به معنای سالن زیبایی بید-درخت بید)

  • Beige salon (بژ سالن)

  • The barber house (د باربر هوس به معنای خانه‌ی آرایشگر)

  • Heven salon (هیون سالن به معنای سالن بهشت)

  • Sparrow salon (اسپارو سالن به معنای سالن زیبایی گنجشک می‌باشد)

  • Sunshine salon (سان شاین سالن به معنای سالن درخشش خورشید)

  • Elegant salon (الگنت سالن به معنای سالن زیبایی ظریف یا زیبا)

  • Jasmine beauty salon (جاسمین بیوتی سالن): جاسمین نماد ظرافت، فروتنی و زنانگی می‌باشد.

  • Orchid salon (سالن ارکیده که نماد ظرافت و تجمل و زیبایی است)

  • Bloom salon (بولوم سالن به معنای سالن زیبایی شکوفه که حس تولد و زیباییو لطافت را انقال می‌دهد)

  • سالن زیبایی مرمر که این سنگ نماد زیبایی می‌باشد.

  • Enigma Beauty Boutique (بوتیک زیبایی انیگما که به معنای رمز و راز می‌باشد)

  • Beauty haven (بیوتی هاون به معنی آرامگاه زیبایی که حس امنیت و آرامش را انتقال میدهد)

 

در کل سالن‌های زیبایی، با تکیه بر تکنیک‌ها و روش‌های روز دنیا علاوه بر زیبایی، آرامش و اعتماد به نفس را هم به مراجعین خود انتقال می‌دهد. این مراکز یکی از بهترین مکان‌ها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات زیبایی و خدماتی که هر مراجع انجام داده است می‌باشد و همین شرایط تعامل، به سادگی می‌تواند برند و اسم کسب و کار شما را از فردی به فرد دیگر انتقال دهد و مزیت رقابتی با دیگر سالن‌های زیبایی برای شما ایجاد کند.


بعد از انتخاب اسم و بررسی تمامی شرایط برای اسم انتخاب شده، نوبت به تبلیغات و تلاش برای شناخته شدن اسم و برند خود می‌رسد. یکی از بهترین و موثر‌ترین کار‌ها تبلیغات اینترنتی می‌باشد. سایت بهترینو یکی از معتبر‌ترین و پر بازده‌ترین گزینه برای کسب و کار شما است که با تکیه بر این پلتفرم می‌توانید در محل و محدوده‌ی شهری که هستید، کسب و کار خود را به مخاطبین که نیاز به استفاده از خدمات شما‌ را دارند نشان دهید و نرخ تماس و درآمد خود را بطور چشمگیری بالا ببرید.

به یاد داشته باشید که انتخاب اسم مناسب و تبلیغات درست می‌تواند زمینه رشد چند برابری کسب و کار شما را فراهم کند. اسم کسب و کار هویت و شناسه‌ی اصلی هر بیزینس است و اهمیت انتخاب آن به شدت بالاست. امیدواریم با مطالعه این مقاله شما را در انتخاب اسم مناسب راهنمایی کرده باشیم.

 

شاید عناوین زیر برای شما جالب باشد: