بهترینو
مرکز واکسیناسیون بیمارستان شریعتی
(مرکز واکسیناسیون)
بدون نظر
بسته
تا 00:00 دوشنبه
تماس
مسیریابی
افزودن دیدگاه
تصاویر و ویدئوها (5)
اطلاعات کسبوکار
آدرس
پدرم حدود یک ماه بخش قلب بستری بودن با کمک دکتر محمودرضا سرزعیم عمل خوبی رو پشت سر گذاشتن . ما از رفتار پرسنل و نگهبانی و نظافتچی و پرستار بخش راضی بودیم و خودمونم باهاشون رفتار محترمانه ای داشتیم و محترمانه باهامون برخورد میشد انصافا ! چند نکته منفی نیاز هست بگم : ۱-بخش ICU اذیت میکنن نظافت نداره ملاقات ممنوع هست و وقتی تماس میگیریم با پرخاش جواب میدادن و زود قطع میکردن (کاش یه راه ارتباطی ریاست بیمارستان بزارن لااقل یه دوربین که داخل ICU بشه بیمار و رفتار پرسنل رو دید) ۲-خیلی بو فاضلاب میاد و اذیت کنندس ۳- صندلی راحت برای همراه نداره ۴- پزشک و رزیدنت ها اصلا وقت نمیزارن برای صحبت با همراه و همش در حال رفت و امد به ICU و اتاق عمل هستن یعنی همش باید دنبالشون بدووید تا سوال بپرسید اونم در حد سی ثانیه (کاش یه بخش یا منشی یه کسی باشه بشه اطلاعات درست رو از پزشک به همراها منتقل کنه) ۵- کاش بخش قلب هم مثل بخش مغز و اعصاب بازسازی و تمیز کنن در کل من از همه چیز راضی بودم و پرسنل رفتار محترمانه ای داشتن
اطلاعات تماس
شماره تماس
ساعات کاری
بسته
تا 00:00 دوشنبه
دیدگاهها درباره مرکز واکسیناسیون بیمارستان شریعتی
دیدگاهها
امتیاز کسبوکار
اولین دیدگاه این کسبوکار را شما ثبت کنید.
نظر شما مهم و اثرگذاره و به بقیه کمک میکنه بهتر انتخاب کنن
1
2
3
4
5