بوستان در پرندک
شما هم کسبوکارتون رو در بهترینو ثبت کنید
بدون نظر
مدیریت بسیار بسیار ضعیف شهرداری در کنترل وسایل نقلیه که شب ها به داخل پارک نیایند یا ورودی را کلا ببندد ،،، راحت موتور سیکلت ها از کنار چادر مسافرین شب ها رد می شوند و مخل اسایش انها می شوند حتی دو سه شب ،،، نه یکی بلکه چندین بار مشاهده شد،،، ورودی را شب ها از ده به بعد مثل پارک های دیگر استان ها ببینید تا میله بست بزارید این که موتور راحت وارد بشه اصلا جالب نیست