کلینیک و بیمارستان قلب در امیرآباد
بیمارستان قلب در تهران
2.3
(3 نفر)
تهران - خیابان کارگر شمالی - نبش جلال آل احمد
فوق تخصص قلب و عروق،متخصص داخلی
بدون نظر
منطقه 6، کارگر شمالی، بالاتراز پمپ بنزین خسروی
شما هم کسبوکارتون رو در بهترینو ثبت کنید
آژمایشگاه ،سونوگرافی ،رادیولوژی
4.9
(36 نفر)
باز
شبانه روزی
73% پاسخگویی موفق
تهران، منطقه ۱۱ شهر تهران، خیابان شیخ هادی، درمانگاه شبانه روزی درنیان - پلاک 186
3
(1 نفر)
بسته
تا 00:00 شنبه
تهران، ولیعصر، حسینی، پلاک 2، بیمارستان صدر (به آفرین) (محلهی ولیعصر)
بدون نظر
باز
شبانه روزی
تهران، انقلاب اسلامی، وصال شیرازی، بین نائبی و احمدی گیوی، پلاک 38، بیمارستان البرز (محلهی دانشگاه تهران)
بدون نظر
تهران، محله ولیعصر، ولی عصر - میدان ولیعصر - کریمخان- خیابان به آفرین- بن بست سوم- مرکز تخصصی طب کار بیمارستان فیروزگر
بیمارستان دولتی در تهران
3.5
(13 نفر)
بسته
تا 09:00
تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، روبه روی دانشکده اقتصاد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی دکتر شریعتی
بدون نظر
بسته
تا 10:00
اصفهان چهارباغ بالا روبه روی سی و سه پل مجتمع کوثر طبقه3 واحد533
بدون نظر
باز
شبانه روزی
یوسف آباد، خیابان یوسف آباد، خیابان دوم، پلاک 16، واحد 12
بدون نظر
بسته
تا 10:00 شنبه
تهران امیر آباد - کارگر شمالی - بعد از پمپ بنزین - کوچه لاله - پلاک 6 - واحد یک
4
(2 نفر)
باز
شبانه روزی
تهران، دکتر فاطمی، اعتمادزاده، بیمارستان امام رضا / ۵۰۱ ارتش (محلهی فاطمی)
5
(1 نفر)
بزرگراه جلال آل احمد ، بین خیابان کارگر و چمران ، جنب پل گیشا ، نبش کوی پروانه ، شماره 2 ، ساختمان پریسا ، طبقه دوم
2
(1 نفر)
بسته
تا 00:00 شنبه
پدرم حدود یک ماه بخش قلب بستری بودن با کمک دکتر محمودرضا سرزعیم عمل خوبی رو پشت سر گذاشتن . ما از رفتار پرسنل و نگهبانی و نظافتچی و پرستار بخش راضی بودیم و خودمونم باهاشون رفتار محترمانه ای داشتیم و محترمانه باهامون برخورد میشد انصافا ! چند نکته منفی نیاز هست بگم : ۱-بخش ICU اذیت میکنن نظافت نداره ملاقات ممنوع هست و وقتی تماس میگیریم با پرخاش جواب میدادن و زود قطع میکردن (کاش یه راه ارتباطی ریاست بیمارستان بزارن لااقل یه دوربین که داخل ICU بشه بیمار و رفتار پرسنل رو دید) ۲-خیلی بو فاضلاب میاد و اذیت کنندس ۳- صندلی راحت برای همراه نداره ۴- پزشک و رزیدنت ها اصلا وقت نمیزارن برای صحبت با همراه و همش در حال رفت و امد به ICU و اتاق عمل هستن یعنی همش باید دنبالشون بدووید تا سوال بپرسید اونم در حد سی ثانیه (کاش یه بخش یا منشی یه کسی باشه بشه اطلاعات درست رو از پزشک به همراها منتقل کنه) ۵- کاش بخش قلب هم مثل بخش مغز و اعصاب بازسازی و تمیز کنن در کل من از همه چیز راضی بودم و پرسنل رفتار محترمانه ای داشتن
بیمارستان قلب و عروق اطراف شما
بیمارستان قلب و عروق در آل احمد تهران
بیمارستان قلب و عروق در اتوبان شیخ فضل اله نوری تهران
بیمارستان قلب و عروق در بزرگراه شهید چمران تهران
بیمارستان قلب و عروق در بلوار کشاورز تهران
بیمارستان قلب و عروق در بهجت آباد تهران
بیمارستان قلب و عروق در تهران ویلا تهران
بیمارستان قلب و عروق در توانیر تهران
بیمارستان قلب و عروق در جمشیدیه تهران
بیمارستان قلب و عروق در حوالی پارک لاله تهران
بیمارستان قلب و عروق در خیابان جمالزاده تهران
بیمارستان قلب و عروق در دانشگاه تهران تهران
بیمارستان قلب و عروق در ستارخان تهران
بیمارستان قلب و عروق در غرب تهران تهران
بیمارستان قلب و عروق در فاطمی تهران
بیمارستان قلب و عروق در کوی نصر تهران
بیمارستان قلب و عروق در گیشا تهران
بیمارستان قلب و عروق در مرزداران تهران
بیمارستان قلب و عروق در منطقه 2 تهران
بیمارستان قلب و عروق در منطقه 6 تهران
بیمارستان قلب و عروق در میدان جهاد تهران
بیمارستان قلب و عروق در میدان ولیعصر تهران
بیمارستان قلب و عروق در ونک تهران
بیمارستان قلب و عروق در یوسف آباد تهران