هتل ییلاقی با جکوزی در گیلان
شما هم کسبوکارتون رو در بهترینو ثبت کنید
بدون نظر
الان اینجام .هتل فضای طبیعی خوبی داره ولی چهار ستاره نیست واقعا باید ۳ باشه .غذاش اصلا خوب نیست قهوه اش توی کافی شاپ عالیه ولی گرونه خیلی گرون .صبحانه یه روز سلف بود باقیش سلف رو جمع کردن غذا توی حیط کنار یه عالمه گربه باید بخوری که میان توی غذات .کافه آهنگ بلند و خز روشن میگنه گند میزنه توی سکوت و آرامش مهمانان هتل .نظافت رو خودشون نمیان شارژ رو باید زنگ بزنی تا انجام بدن در کل اصلا موازین هتل داری رو رعایت نمیکنن .صدای سرویس بهداشتی میاد صدای اتاقهای مجاور میاد دیوارها خیلی نازکن .تمام شیر آلات زنگ زده و حتی شلنگ سرویس رو از شلنگ فنری ننداختن پلاستیکی سرویسهای بین راهیه .ولی قیمت هتل پنج ستاره میگیرن .
بدون نظر
گیلان ماسال این هتل در ییلاق ماسال که فاصله ش از فومن حدوداً 65 کیلومترِ واقع گردیده