هتل در شهرک زیتون روشن آباد
شما هم کسبوکارتون رو در بهترینو ثبت کنید
بدون نظر
گول اسم هتل رو نخورید، مسافرخونه هم نیست، دریغ از یک نکته مثبت، همه چی در افتضاح ترین حالت، پرسنل بسیار بی فرهنگ و بی ادب، خدمات در حد غذاخوری های خیابانی پاکستانی، حتی یکنفرمون هم راضی نبودیم، بدترین و افتضاح ترین بود